Com ja sabeu, anualment es declaren anys internacionals per donar a conèixer o rememorar fets històrics rellevants amb l’objectiu de crear i incentivar espais de debat, conscienciar d’algun problema o celebrar la contribució d’algun esdeveniment.

El 20 de desembre de 2013, l’Assemblea General de les Nacions Unides va declarar el 2015 Any Internacional de la Llum i les Tecnologies basades en la Llum.

Per fer ressò d’aquest fet i per ambientar una mica més l’escola, hem pensat fer una exposició de fotografies relacionades amb la LLUM, comptant, per descomptat, amb la vostra col·laboració. Us proposem tirar i portar fotos fetes per vosaltres mateixos.

Les fotografies s’haurien d’entregar al tutor/ra abans del dijous 5 de març. Poden ser en qualsevol format (foli, cartró, paper fotogràfic…) que es pugui col·locar en un plafó de l’escola.

Vinga, il·luminem-nos!

Totes les imatges que ens porteu s’exposaran a la Cartellera Verda de l’escola i es podran veure de 5 a 2/4 de 6 de la tarda a partir del dia 7 de març.

Esperem que us engresqueu a participar en aquesta iniciativa.

Moltes gràcies

Comissió de Medi Ambient.