A partir de la setmana vinent, diumenge 10 d’abril, es començarà a emetre els 7 primers capítols del programa Això què és?.  Els alumnes de 4t d l’escola hi van participar l’any passat.  S’emetran setmanalment, tots els diumenges, a partir de les 12:30 del matí.

Dates d’emissió:

10.04.16 Màquina d’escriure (Hi surten els nens de les escoles Povill d’Olesa, Beethoven de Santa Coloma i Guillem de Montrodon de Vic)

17.04.16 Tocadiscos (Hi surten els nens de les escoles Povill d’Olesa, Beethoven de Santa Coloma i Guillem de Montrodon de Vic)

24.04.16 Telèfon (Hi surten els nens de les escoles Povill d’Olesa, Beethoven de Santa Coloma i Guillem de Montrodon de Vic)

01.05.16 Cassette Institut Escola la Tordera, Col.legi Salesians de Sabadell, Club Falcons de Sabadell i Escola Montserrat Solà Mataró.

08.05.16 Càmara fotogràfica Institut Escola la Tordera. Col.legi Salesians Sabadell. Club Falcons Sabadell. Escola Montserrat Solà Mataró

15.05.16 Vídeo Institut Escola la Tordera, Santa Maria de Palautordera. Escola Pallerola de Sant Celoni. Col.legi Salesians Sabadell

22.05.16 Resum 1 Programa resum dels millors moments dels 4 primers capítols. Participació de totes les escoles.